Sunday, August 23, 2009

Ceramah di Terendak Hospital

Pfizer Malaysia telah meminta saya menyampaikan satu ceramah di Hospital Terendak , mengenai rawatan merokok dengan Champix pada 18 Ogos 09 . Tepat jam 11am saya sampai disana dan buat pertama kalinya saya memberi ceramah di hadapan tentera.

Tentera mempunyai ramai perokok & ceramah ini amat penting untuk memberi kesedaran kepada mereka. Ceramah saya di hadiri oleh ramai pakar2 perubatan tentera yang saya tidak kenal. Hanya selepas memberi ceramah barulah saya mengenali mereka.

Diantara mereka ialah Brg Jen Dr Farid , Dr Rosman , Dr Zainal , Dr Badli Shah..pangkat mereka saya kurang pasti. Semuanya berjalan lancar dan selepas itu saya di jamu dengan nasi daun pisang . Sangat menarik sbb memang dah lama tak makan atas daun pisang. Cuma sayangnya saya lupa membawa kamera dan tiada gambar kengan disana. Wassalam

No comments: